Kampania crowdfundingowa Pojąć Głębię, odniosła pionierski sukces.
To jedyna taka inicjatywa na świecie finansująca innowację społeczną nakierowaną na poprawę jakości życia osób z niepełnosprawnościami poprzez nurkowanie. Dzięki zgromadzonemu wsparciu od społeczności ma szansę zaistnieć na arenie międzynarodowej i przyczynić się do poprawy jakości życia wielu osób.
„To nie była łatwa kampania, ale opłaciło się. Dzięki niej zdecydowanie więcej osób o nas usłyszało, a przede wszystkim świat nurkowy. Pokazaliśmy, że się da.” – tak zakończoną kampanię komentuje Agnieszka Dejna, pomysłodawczyni projektu Pojąć Głębię.
Jeszcze bardziej cieszy fakt, że to pionierski projekt, bo nikt na świecie się go nie podjął. Kampania zebrała 401 wpłat na kwotę 51 326 zł, w 40 dni, co pokazuje że pojawia się potencjał na tego typu kampanie. Zespół MicroVentures miał w tym również swój udział. Naszym zadaniem było napisanie kampanii oraz opracowanie strategii pozyskania finansowania, uwzględniającą działania komunikacyjne, videomarketing, budżet oraz nagrody.
Korzyści z kampanii
Zdaniem projektodawców z Pojąć Głębię, crowdfunding poza zapewnienim środków na realizację celu, przyczynił się do poszerzenia medialnego zasięgu projektu, a także do zbudowania wizerunku innowacyjnego projektu, który popiera szersza społeczność. Wzbudził zainteresowanie nowych partnerów i sponsorów, którzy zdecydowali się wesprzeć kampanię zarówno poprzez udzielenie wsparcia finansowego jak i deklarację współpracy na przyszłość.
Obecność kampanii na portalu crowdfundingowym, nadała także pewnej legitymizacji projektowi i dobrze rokuje na przyszłość. Zespół jest zmotywowany do działania, a sukces crowdfundingowy dodaje im skrzydeł. Ekipa nurkowa już spakowana i za kilka dni leci na Maltę, aby przekraczać nowe bariery.
My życzymy dalszych sukcesów i cieszymy się, że mogliśmy współtworzyć kampanię Pojąć Głębię.
Potrzebujesz pomocy w pozyskaniu finansowania? Zgłoś się do nas! Z przyjemnością pomożemy.